Friday, October 15, 2010

hati yang terlalu pedih..

hati ini terlalu pedih..ntah mengapa..terasa diri macam orang bodoh..adakah aku yang tersilap langkah kerana meluahkan perasaan yang tak sepatutnya diluah kan..erm..aku sendiri tidak tau mengapa aku boleh jadi seteruk itu..melakukan sesuatu yang bodoh..adakah aku akan dimalukan kerana kebodohan aku sendiri..sekarang aku malu untuk berdepan dengan nya..kerana hati ini terlalu pedih..terlalu kecewa..terlalu sengsara..mengapa kau mempermainkan kata kata dengan melibatkan hati dan perasaan..adakah aku BERDOSA kerana meluahkan kata kata yang tidak sepatut nya..argghhh..terlalu sukar untuk dinyatakan lagi..kalau betul ape yang aku sangka kan..memang betul ia adalah satu kebodohan yang telah aku lakukan....yang menyebabkan diri ini dimalukan..bodoh betul diri ini...oh tuhan kenapa lah makhluk kau yang bernama ADAM ini datang menganggu hidup ini..DIA TELAH DATANG MENGGANGU HIDUP AKU DENGAN MENCURI HATI INI..ANDAINYA DIA TIDAK IKHLAS MENCINTAIKU..KELAk DIA AKAN BERLAKU KEJAM DENGAN MENINGGALKAN KU DAN MEMBIARKAN HATIKU TERLUKA DAN MENDERITA...

No comments:

Post a Comment