Friday, October 15, 2010

adakah aku bersalah....

adakah aku BERSALAH...
BERSALAH kerana meluahkan perasaan..
perasaan yang x sepatut nya diluahkan..
terasa diri ini terlalu bodoh...
tapi kata KAWAN aku..
tak salah kalau kita bg tau perasaan kita..
itu adalah PERASAAN kita..
PERASAAN yang datang dalam HATI..
PERASAAN yang tak boleh DITIPU..
ia datang dengan tiba-tiba..
erm...adakah aku bersalah..
tolong lah hamba mu ya ALLAh..
kau sahaja tempat aku mengadu...
arghhh...
sekarang terasa lega bila dah luahkan..
tapi...nantikan lah ape yang berlaku..
dimalukan..atau digelak...ditertawa..
pasti nya dimalukan..
tentu saat itu hanya airmata ...
yang dapat menemankan aku..
bersalahkah aku..
mengatakan..meluahkan..
PERASAAN AKU yang sebenar nya..
aku TAK BERSALAH..
itulah PERASAAN aku yang sebenarnya..
PERASAAN seperti burung yang terbang bebas...

No comments:

Post a Comment