Friday, October 15, 2010

berikan aku cinta...

walau senyum ku kan bererti...
aku sanggup bahagia dalam hari...
ada yang tak ada dihati ini...
dijiwa ini...hampa sekali...
ku bertemu SANG ADAM...
dipersimpangan HIDUPKU..
mungkin juga akan ade cerita CINTA...
namun ade saja cubaan hidup..
rintangan yang datang....
terasa aku seakan aku DIHINA...
DIHINA OLEH CINTAMU...
TUHAN BERIKANLAH AKU CINTA..
untuk temanni aku dalam SEPI..
tangkap aku dalam terangmu...
biarakan aku punya CINTA...
TUHAN BERIKANLAH AKU CINTA...
AKU JUGA BERHAK BAHAGIA...
berikan RESTU dan HALALMU..
TUHAN BERIKAN AKU CINTA..
sesungguh nya aku menyintai dia...
jangan biarkan aku dihina oleh cinta nya...
sesungguhnya cinta aku adalah suci..
sesuci cinta Aisyah terhadap Nabi muhammad..
sesuci cinta zulaikha terhadap yusuf...
TUHAN BERIKAN AKU CINTA...





No comments:

Post a Comment